Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Fruntimmersveckan

Postat den 2011-01-31 · 1 kommentarer
Igår åkte pappa och Mathias till Thailand så nu har Mr. Rochester flyttat in här hos mamma och mig istället. Det är alltid lika spännande att se om han får sin Jane Eyre tillslut - trots att man mycket väl vet slutet på filmen! Igår hade jag sådan flyt att mamma plockade upp mig i Uppsala på väg hem från Arlanda och vi åkte direkt IKEA och åt en inte allt för god lunch. Fisljummet och klent kryddat. Efter IKEAbesöket hamnade vi på Växhus, eller Plantagen som det nu heter, och jag kom hem med en blomma som med all säkerhet kommer vara död om en vecka. Lagom tills herrarna kommer hem med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Emma

härliga bilder ovan! :)

2011-02-02 @ 17:26:19
URL: http://selfportraitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback