Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Antonia II

Postat den 2011-02-20 · 3 kommentarer
Just nu ligger det en snarkande hund bredvid mig i sängen på mitt duntäcke. Hon mår rätt bra kan jag tro. Häromdagen däremot så hade hon inflammation i ryggen och fick hälsa på veterinären. Det var väl ingen hit direkt. Nu är hon ordinerad kortkorta promenader och lite piller varje dag, men förmodligen hade hon bara slagit sig för nu mår hon precis som innan.

Här kommer lite mer bilder på Antonia, och ja: det är ett förstoringsglas, inte en backspegel.

Antonia Cruz Olsson, fotograf ellinor bergman

Kommentarer
Postat av: Emelie Källman

snyggt! :D

2011-02-21 @ 08:45:31
URL: http://superskarp.blogg.se/
Postat av: Emma

oj, häftiga bilder! Insperation säger jag bara! :)

2011-02-21 @ 15:41:24
URL: http://selfportraitet.blogg.se/
Postat av: sofiA

Heeej :)



Såg att du fotade på tävlingarna på Stäket, kommer du lägga upp bilder snart? :) vill gärna kolla på dom! KOllade på din hemsida men finns inget på sport? står bara någon error grej om att sidan inte finns eller något.



tack :D

2011-02-22 @ 10:42:58
URL: http://hoppryttaren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback