Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Instagram

Postat den 2011-08-03 · 2 kommentarer
Bloggen har fått ett nytt utseende nu, hoppas att det inte ser helt knasigt ut för någon!

Det har varit långt mellan uppdateringarna men jag har knappt rört kameran på två veckor, istället har jag använt mig av telefonens kamera och postat bilder flitigt på Instagram. Där heter jag Bergman, följ mig gärna!


Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



ta hand om dig, kram.

2011-08-03 @ 17:26:00
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Din meny ligger över inläggen, Iaf när jag tittar på mobilen. Men snyggt är det! :)

Följer dig på Instagram, heter shonali :)

2011-08-06 @ 14:23:39
URL: http://shonali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback