Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

London Calling, yes, I was there too

Postat den 2011-04-17 · 2 kommentarer
Har efter nästan en hel vecka i London kommit hem till ett lite kallare Sverige. Men det är sol och fint väder så det är rätt okej ändå. I London hade jag det oförskämt fint med strålande sol nästan varje dag och många plusgrader över nollan. Det var sommarfeeling så det sjöng om det!


Kommentarer
Postat av: Emelie Källman

Härlig bild!

2011-04-17 @ 19:46:23
URL: http://superskarp.blogg.se/
Postat av: Farmor

Vilken vacker bild. är det körsbärsträd som blommar?Snart är värmen här.Från Farmor

2011-04-18 @ 09:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback