Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Hanna

Postat den 2011-04-24 · 1 kommentarer
Hanna @ Hampsted Heath, Londons härligaste park. Det var hos den här damen jag bodde under min vistelse, i en av världens trevligaste städer, och vi hade en hel del spontana plåtningar. Det blir lätt så när man är kompis med en snygg människa.

hanna lingman fotograf ellinor bergman
hanna lingman fotograf ellinor bergman

Kommentarer
Postat av: h.

du skämmer ju bort mig med massa komplimanger hela tiden, snart får du ju sluta. snart kommer man ju inte ut genom dörren på grund av mitt huvud.

2011-04-26 @ 22:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback