Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Tilly - Tjock men lycklig

Postat den 2010-10-28 · 2 kommentarer
Det är är min hund, och latare hund får man leta efter. Men hon är inte bara lat, hon är även knubbig, gnällig och långhårig. Men hon är fin i alla fall. Hon hatar att sitta still och har alltid bråttom någonstans, fast hon vet inte riktigt vart hon vill. Så det är alltid med visst mutande man får henne att (ytterst ovilligt) posera på kort. Det är tur att man inte kan ta kort på ljud för annars hade ni fått höra ett ihärdigt svagt (men ytterst irriterande) pipande när ni tittade på bilderna.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fina bilder på en jätte söt hund! :)



SVAR: Tack så mycket!:)

2010-10-28 @ 21:47:11
URL: http://fotoavhanna.blogspot.com
Postat av: Hanna

Fina bilder på en jätte söt hund! :)



SVAR: Tack så mycket!:)

2010-10-28 @ 21:48:03
URL: http://fotoavhanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback