Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Kalifornien 2009

Postat den 2010-11-17 · 1 kommentarer
Satt och kikade igenom gamla Kalifornien bilder (det är för övrigt exakt ett år sedan jag var där nu!) i sökandet efter en bra bild när jag bygger om hemsida/blogg. Jag hittade två som jag insåg att jag, konstigt nog, helt struntat i när jag gjorde ett litet urval i fjol.
Snacka om att jag längtar tillbaka.

Venice Beach

Kommentarer
Postat av: Nadia

Snygga bilder! =) Jag var i Kalifornien i september/oktober & jag kan bara hålla med om att MAN LÄNGTAR TILLBAKA! Underbart ställe att vara på! =)

2010-12-21 @ 23:39:48
URL: http://www.nadiaheiman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback