Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Företag

Postat den 2010-11-19 · 3 kommentarer
Just nu håller på med att komma på ett bra/häftigt/typiskt jag/inspirerande/annorlunda företagsnamn. Det går väl sådär. Lovisa och jag som har firman Equus Photo ihop har valt att (efter bristande intresse från båda parter) lägga ner firman. Istället ska jag starta en egen firma, som inte är inriktad på hästar (eftersom jag i princip mest plåtar porträtt nuförtiden). Företagsnamn är för jävla svårt egentligen. Man vill ha något som sticker ut, men inte för mycket, det känns ju bra om folk kan uttala och komma ihåg det (vilket var lite problemet med Equus). Jag satt och brainstormade med mig själv igår, och det bästa jag kom fram till var: "Bläääää...". Innovativt och annorlunda! Kanske dock inte gör sig så bra utomlands. Oh well!
Alla tips tas tacksamt emot!


Frost i Spökparken

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kanske så fantasifullt som Ellinor Bergman?? hahaha

2010-11-19 @ 21:42:17
Postat av: Ellinor Bergman

Haha, ja blir nog det iaf!

2010-11-21 @ 23:06:24
URL: http://ellinorbergman.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, jo har man ätit en kan man nästan inte sluta :)

och varsgod! :D

2010-11-22 @ 18:40:43
URL: http://selfportraitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback