Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Vild och galen

Postat den 2010-06-29 · 0 kommentarer
Ibland har man sådana där knasiga idéer som inte riktigt blir sådär bra och grymma som man tänkt sig. Jag kan väl börja med och säga att jag aldrig, aldrig, aldrig borde bli MUA. Smink, styling och hår är verkligen inte mitt område. Nästa gång håller jag mig enbart till fotograferingen, så kanske hela resultatet blir bättre... ;-)
Här har vi alltså Róisìn igen, men lite mer crazy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback