Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Från risbuske till frisyr

Postat den 2010-06-22 · 0 kommentarer
Pratade allvar med mig själv och släpade iväg mig till frissan. Trots att det svider i plånboken varje gång så finns det en gräns på hur länge man får gå med risigt hår utan att göra något åt det, jag kände att jag hade nått min. Jag tyckte dock riktigt synd om min frisör, det kan inte vara lätt att försöka rädda något som inte går att rädda. Mest synd tyckte jag dock om henne när hon skulle försöka få fram lockarna i mitt hår; snacka om att det var dömt att misslyckas redan från början! Värre råttbo får man nog leta efter! Efter att ha tvättat håret och stylat det själv är jag nu nöjd med min nya frisyr
.
Före!



Efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback