Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Öppet hus or something like it..

Postat den 2010-12-13 · 1 kommentarer
Såhär såg det ut idag när vi hade ett litet öppet hus/utställning av lite bilder. Viktors bakelser var inte att leka med och för att citera min pappa: "Det var värt att komma hit bara för kakornas skull". Utöver kakätande blev det mest en massa skitsnack och tjimmande.


Kommentarer
Postat av: Helena Perminger

åh fina bilder! gillar speciellt gruppbilden ;)

2010-12-14 @ 16:14:57
URL: http://sadwelivesadwedie.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback