Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Mord och inga visor

Postat den 2010-12-08 · 3 kommentarer
Mitt hem börjar likna brittisk deckarserie; folk dör som flugor. Nu har jag varit i farten igen! Det här mordet skedde drygt en timma efter mordet på min hund (som för övrigt är helt återställd från gårdagens traumatiska händelse!).
Jag blev inte helt nöjd med de här bilderna heller, och snart blir jag galen.


Kommentarer
Postat av: D A H L È N

sv: Tack, de är riktigt spännande. eftersom jag har en liten (okej, ganska stor) förkärlek till hästar så har de såklart med den färdiga produkten att göra :)



alltså herregud, du är så äckligt jävla (ursäkta ordvalen) duktig på självporträtt! huuuur gör du? :) högst upp till höger är amazing, lika så den nere till vänster! amazing i tell you!



oj, tur de inte blev en lång kommentar ;)

2010-12-12 @ 21:29:19
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/
Postat av: D A H L È N

sv: haha ja precis ;)



aaaha, men attans så bra de blev! De brukar va de enkla som gör de bästa faktiskt :)

2010-12-13 @ 20:51:54
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/
Postat av: Sam

Den uppe till höger fick mig direkt att associera till en affisch till "Kill Bill" men inte lika cheesy.

http://www.imdb.com/media/rm2314967296/tt0378194

(It's a compliment in case I'm not clear enough)

2010-12-13 @ 23:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback