Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Kära farmor.

Postat den 2010-12-16 · 2 kommentarer
Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera och för att slippa bli tjatad på i morgon är det väl bäst att jag slänger ihop några rader om vad som händer.

De senaste 9 dagarna har jag antingen pluggat eller jobbat, och jag kan lova dig att jobbet i kassan på ICA inte alltid är en dröm. Senast idag mötte jag flera surkärringar där en var så senil och blind att hälften vore nog. Lova mig att du aldrig blir så. Men jag lär mig en del av att sitta i kassan också, jag vet nu att en Grov är en snussort (och man bör inte svara med "En grov vadå?").

Häromdagen kraschade min dator, vilket var lite dåligt planerat av min mac eftersom mina bilder till redovisningen dagen efter låg där. Life´s a bitch (livet är förjävligt farmor). Men nu sitter jag istället här med en ny fin vit MacBook, men julklappar av mamma och pappa är något jag inte kommer se röken av.
Vi ses i morgon farmor (det var kl 17 va?).

Kommentarer
Postat av: D A H L È N

sv: haha ja de va ju inte direkt en liten väg heller ;) åååh, trolltider har jag på DVD, de är lätt den bästa julkalendern! :D

2010-12-17 @ 15:59:30
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/
Postat av: D A H L È N

sv: ja den är oxå himla mysig eller geveholm är ju oxå en klassiker ;)

Ja hon är helt fantastisk! :D

2010-12-17 @ 16:10:58
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback