Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Flour power

Postat den 2010-12-04 · 3 kommentarer
Jag, Helena och Bisse bokade skolans studio några timmar i fredags för att leka lite med ljus och lära oss mer. Och jisses så lärorikt det var, och vi hade dessutom rätt roligt. Såhär ser det ut när man smetar ner Bisse med mjöl. Hur studion såg ut vill ni inte veta..


Kommentarer
Postat av: Helena Perminger

aaaasbra ju! skitsnygg färg också. synd som fan att jag missade det där!

2010-12-04 @ 21:30:17
URL: http://sadwelivesadwedie.blogg
Postat av: D A H L È N

sv: Tusen tack, de värmer verkligen! Och måste säga detsamma, hittar massa grymma bilder här :)

2010-12-05 @ 16:33:38
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/
Postat av: Helena Perminger

Klart du ska få bilderna! Min mejl är [email protected]

Så när jag får din adress där så drar jag iväg mina foton till dig också. Annars kan vi ju alltid byta bilder imorgon också i skolan ;)

Vilka bilder har du tänkt visa på öppna huset förresten? Visst är det A3format vi ska ha?

2010-12-05 @ 18:43:19
URL: http://sadwelivesadwedie.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback