Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Tilly + London

Postat den 2011-01-16 · 3 kommentarer

Jag kan inte säga annat än att jag verkligen gillar nya gluggen! Jag släpade mig den motvillige fotomodellen på en promenad och passade på att plåta lite, bortsett från att Tilly ser djupt deprimerad ut är jag rätt nöjd med bilderna och vad objektivet presterar.

Och för att hoppa från en sak till en helt annan så gjorde jag en såndär spontan typiskt ellinor-grej. Häromdagen kom jag på att jag skulle vilja åka till London i vår. Bara en weekend sådär, men jag älskar ju London och har folk jag känner som bor där som det vore trevligt att hälsa på. Bara för skojs skull surfade jag på flygbiljetter till London och hittade ett par billiga med SAS för drygt 1000kr t/r. Vilt påhejad av min käre far råkade jag trycka på knappen "köp". (Som för övrigt är densamme som övertalade mig att skaffa tatuering). Så 6:e till 11 April blir den London för hela slanten!

Trafalgar Sq. Maj 2010.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Johanna Shonali

Åh lyllo dig, jag vill med till London ju!:)

2011-01-16 @ 10:03:09
URL: http://shonali.blogg.se/
Postat av: Fotograf Johanna Shonali

sv. Jo, det är ju det. Lite för lätt. Men värt det ändå antagligen :))



Tack!

2011-01-17 @ 22:32:33
URL: http://shonali.blogg.se/
Postat av: Farmor

Lycka till i London, glöm inte att skicka kort!

2011-01-18 @ 15:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback