Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Rösta på mig!

Postat den 2010-03-23 · 1 kommentarer
Huva vilken regnig och tråkig dag det har varit, och det var inte med humöret på topp som jag drog mig mot stallet. Väl där ville hästen inte in från hagen, såklart, han hade ju hälften av höet kvar. Men Pompe, lockade jag, den som spar han har! Men Pompe verkade inte hålla med för han var om möjligt ännu mer ovillig, men lite godis och ännu mer lock och pock fick jag in honom i stallet och vi hade en trevligt uteritt.

Tänkte visa lite bilder från vår spontana fotografering där jag var punkare, båda bilderna är plåtade av Kalle men redigerade av mig. Observera min snygga tatuering.. ;)


Ni får även hemskt gärna rösta på mig i Emmas tävling där jag är en av nio finalister med bilden nedan!


Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tackar så jättemycket! :D

2010-03-24 @ 20:48:14
URL: http://detvarmindag.djungeltrumman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback