Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Årets första dopp

Postat den 2011-05-27 · 1 kommentarer
Igår tog jag årets första dopp. Ofrivillligt och med kameran i högsta hugg! Jonas och jag var på Långholmen för att plåta lite porträtt på honom när jag, lite oförsiktigt, backar bakåt på en klippa. I nästa sekund ligger jag på mage och glider ner i vattnet med kameran i handen. Jonas var snabbt framme för att rädda kameran undan vattnet när han lika skoningslöst glider ner. Kameran klarade sig så doppet resulterade enbart i uppskrapade knän, armbågar och ett, förmodligen snart, fett blåmärke på höften. Men så mycket har jag inte skrattat på rätt länge.

Jonas Hagy
Jonas lägger ut kläderna på tork. Det var bra tur att han hade med sig flera extra ombyten; det hade inte varit så kul att strutta runt i bara mässingen!

Jonas Hagy

Kommentarer
Postat av: Johanna - foto & musik

Härliga bilder, haha :)

svar. Tack så jättemycket :)

2011-05-27 @ 23:50:23
URL: http://shonali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback