Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Me, myself & I

Postat den 2011-02-27 · 1 kommentarer
Eftersom jag älskar att byta frisyr och hårfärg så kunde det var kul att göra ett ett litet kollage av olika jag. Jag började med att gå igenom bilder från 2007 men det kändes som ett evighetsgöra så här får ni istället se 8 olika bilder på mig från Januari 2010 fram till nu. Vad kan jag säga? Jag gillar att variera mig.


Kommentarer
Postat av: Bisse

Helt otroligt att du haft så mÅnga olika frisyrer. Kul att se tycker jag

2011-03-29 @ 17:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback