Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

The big apple

Postat den 2010-09-23 · 2 kommentarer
Det är väl kanske ett mina mindre lyckade projekt! Idéen var väl god men det blev inte riktigt som jag ville och tålamodet tröt. Det var meningen att det skulle bli en sån där superflashig cool bild med helt vit bakgrund och en färgglad frukt som faller ner i vattnet. Det blev lite annat stuk på bilderna istället.


Kommentarer
Postat av: petra

mycket fina bilder i första inlägget :), gick inte att kommentera det första inlägget.

2010-09-28 @ 17:14:26
URL: http://petraakoistinen.blogg.se/
Postat av: petra

sv: tack så mycket, håller med den i färg är helt klart bäst ;)

2010-09-30 @ 16:37:11
URL: http://petraakoistinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback