Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Gamla favoriter

Postat den 2010-09-15 · 3 kommentarer
Satt i plugget och jobbade med råfiler när jag hittade de här bilderna på Róisín och Samuel. Det är från min första planerade plåtning någonsin och jag gillar fortfarande flera av bilderna. Just de här två fick sig en ny redigering.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Hur redigerar du ögonen i PS?

2010-09-16 @ 09:29:25
Postat av: clara

sv; okej, men headern var iallafall skit snygg!!

gör du hesdrar? för att isånnafall skulle jag villa ha en:)

fina bilder<3

2010-09-16 @ 16:59:07
URL: http://claravem.blogg.se/
Postat av: Fotograf Ellinor Bergman

**

Jag har enbart ökat kontrasterna samt, på bilden på Samuel, lagt på en blåare ton över hela bilden.

**

2010-09-19 @ 19:02:14
URL: http://ellinorbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback