Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

6 September 2010

Postat den 2010-09-06 · 0 kommentarer
Idag var det plugg igen, och jag måste bara säga att Folkuniversitetet har Underbara lokaler! Titta bara på fönstret! Hade jag fått bestämma hade jag gärna renoverat hela huset och gjort om det till mitt egna lilla slott.

På vägen hem fastnade lite kvällssol på bilderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback