Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Sollentuna RK

Postat den 2010-10-11 · 3 kommentarer
Hela helgen spenderades plåtandes Sollentuna ridklubbs lokala hopptävlingar. Efter över 300 starter kan man väl lugnt säga att ryggen värkte och vänstera rmen kändes som en stor blyklump. Tack vare stora fönster längs långsidan lyckades jag få till hyfsade bilder (när solen stigit tillräckligt!), bilderna lite längre in i ridhuset blev väl inte lika underbara kanske.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Snyggt snyygt!

2010-10-12 @ 07:04:30
Postat av: stephanie isabell

så fina hästar!

2010-10-12 @ 11:54:50
URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Hejsan!



Jättefina foton från tävlingen. Ser att du hade hjälp med ljuset av stora fönster, för jag har faktiskt undrat lite grann hur det skulle funka att fota inne i ett ridhus där det ju kan vara lite skumt. Man kan ju inte precis stå och bränna av blixtar och skrämma hästarna... <:-) Tyvärr finns det inga såna fönster på de ridhus jag känner till, så jag får väl fortsätta med att nöja mej med att fota utomhus - synd bara att det sällan är tävlingar ute, bara framhoppning... Nåja!



Ha det fint! :-)

2010-10-15 @ 07:08:48
URL: http://annakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback