Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Självporträtt II

Postat den 2010-10-26 · 1 kommentarer
Det här är en bild som jag fastnade för men inte riktigt tyckte passade in i mon story, så den får komma upp som ett eget inlägg istället!


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Tack! Haha, jo. Rätt kallt var det! :o)

2010-10-28 @ 20:40:06
URL: http://selfportraitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback