Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

På gång!

Postat den 2010-10-13 · 2 kommentarer
Nu kommer jag snart att ha en rad med bilder som ska upp här på bloggen, bl.a. en självporträttsserie, där jag redan har plåtat första bilden (men den får ni se när projektet är klart!), en parfotografering och förhoppningsvis lite bilder på min kompis Camilla. Det känns bra gött att ha flera plåtningar inplanerade och jag känner inspirationen flöda! Kan man annat än att bli inspirerad när löven på träden är en härlig mix av gult, rött och grönt?


Kommentarer
Postat av: nea

sv; hihi ja men.. hehe :) tack, dina bilder ;) lyckligt lottad att jag har min kusinfotograf! :D

japp, wish me luck! :)



krames

2010-10-16 @ 00:53:08
URL: http://neakarlssons.blogg.se/
Postat av: nea

sv; hihi ja men.. hehe :) tack, dina bilder ;) lyckligt lottad att jag har min kusinfotograf! :D

japp, wish me luck! :)



krames

2010-10-16 @ 00:53:11
URL: http://neakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback