Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Ett porträtt

Postat den 2010-11-15 · 2 kommentarer
Oj oj vad inspirationen tryter ibland; jag har knappt rört kameran de två senaste veckorna. Jag skyller på vädret. I plugget fick vi en fotouppgift som gick ut på att ta en serie (10) bilder av en kompis som hänger ihop. Det finurliga var att kompisen inte fick vara med på bild. Inte ens ett litet hårstrå. Eftersom min kompis är en tvättäkta datanörd valde jag att använda mig av en röd sladd som går igenom bilderna. Den röda tråden! Här är två bilder, som inte säger speciellt mycket om henne egentligen.


Kommentarer
Postat av: Emma

Häftig ideé! :)

2010-11-15 @ 20:55:21
URL: http://selfportraitet.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Fin idé, dock tycker jag att sladden är för centrerad i bild 2!

2010-11-16 @ 17:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback