Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Vi vs. Ogräset 1-0

Postat den 2010-05-18 · 0 kommentarer

Ogräset har erövrat vår tomt och det var nu dags för att slå tillbaka mot alla maskrosor, brännässleliknande växter och oidentifierbara ludna stjälkar. Det är dessutom hårt att vara en fotograf i dessa tider, rätt som det är blir man attackerad av ogräs..

Hund på vift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback