Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Valborg

Postat den 2010-05-01 · 1 kommentarer
1 Maj är för mig vår, vare sig det snöar eller är plus 20 grader, så är det vår. Igår var det Valborg och den firades i Uppsala, med resten av Upplands län och alla Uppsalas studenter, och jag är inte lite trött nu. Det värsta jag vet är när någon snarkar när man försöker sova och i natt lät det som ett helt sågverk när jag och två kompisar skulle sova, jag var inte långt ifrån att kasta en kudde i huvudet på honom. Ikväll är det bara myskväll som gäller; bunkra upp med massa godis framför TV:n och se en bra film. Trevlig lördag på er!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du tar så underbart fina bilder, avundsjuk! :P

2010-06-21 @ 14:54:26
URL: http://jennniferhubinette.blogg.se/hastarna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback