Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Kosläpp på Jälla

Postat den 2010-05-10 · 1 kommentarer
Var på kosläpp på Jälla, utanför Uppsala. Det visade sig att det inte bara var vi som var lättroade en lördagförmiddag: halva Uppsala kom för att titta på kossorna. Men vi lyckades knipa en bra plats precis vid staketet och det var med barnsligt nöje vi tittade på när de fick fart i hagen. Men Tilly var, om möjligt, ännu lyckligare för barnen tappade ideligen bullbitar som hon letade upp likt en målsökande robot; det var en fet och lycklig hund som kom hem sen.





Kommentarer
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

Härliga bilder! :D



Ha det fint :)

Kram



ps. fototävling med grymt pris hos mig..

2010-05-16 @ 13:44:14
URL: http://www.sunstreet21.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback