Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Spontanplåtning

Postat den 2010-03-19 · 3 kommentarer
Hade en supertrevlig spontanfotografering med några kompisar i söndags, och det roligaste var att jag fick stå modell för ovanlighetens skull! Vilket var väldigt nyttigt och lärorikt att känna på hur det känns att stå framför kameran och bli regisserad istället för att stå bakom hela tiden.

Behind the scenes

Till vår plåtning körde vi på tre olika stilar, Ettan (aka Emelie B) blev 80-talsskidåkare, Tvåan (aka Emelie E) blev rocker och jag blev något liknande punkare med tjusig tuppkam!

Tvåan som rocker



Vår 80-talsskidåkare!

Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

Härlig bilder

2010-03-19 @ 22:14:15
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: G I L R A E N - [Fotograf Emma Bertilsson]

SVAR: Tusen tack! :D



Btw, fin blogg med fina bilder! Gillar dina fotosessioner. Fortsätt så! :D

2010-03-20 @ 16:25:26
URL: http://gilraen.blogg.se/
Postat av: M I C H E L L E

Hej! :)

Skulle du kanske vilja vara med i min fototävling med temat vänskap?



Kram, Michelle

2010-03-23 @ 19:03:38
URL: http://michellepaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback