Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Signe Tillisch på äventyr

Postat den 2010-03-29 · 2 kommentarer
Nu när all snö har smält på tomten är det officiellt vår tycker jag! Vi går dessutom på sommartid, April månad närmar sig och vi går helt klart mot varmare tider. Härligt värre. Nyss bokade jag flygbiljetter till London den 17 till 21 April, ska dit för att göra ett intagningsprov till en teaterskola, spännande värre tycker jag!

I eftermiddags fick jag med mig hunden ut en sväng men hon var inte alls lika intresserad som jag var utav att busa lite. Enligt henne var det mycket roligare att utforska all natur som har gömt sig under snön.

Lite bus blev det ändå!

Kommentarer
Postat av: M I C H E L L E

Hej! :D

Skulle du vilja vara med i min fototävling med temat kärlek? Få mer information och anmäl dig i ett inlägg på bloggen!



Kram, Michelle!

2010-03-29 @ 20:59:59
URL: http://michellepaine.blogg.se/
Postat av: Förvirrade Morsan

sv; haha :D kan du mer om Holland?=)

2010-03-30 @ 20:26:10
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback