Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Gamla bilder

Postat den 2010-03-26 · 1 kommentarer
Jag tycker alltid att det är lika kul att kolla igenom gamla bilder, för man inser hur mycket man har utvecklats! Vissa bilder är rentavt pinsamt dåliga, men så ibland snubblar man över vissa som faktiskt inte är så farliga. Som rent utav är rätt bra! Att det mest handlade om tur (jag hade ingen känsla för ljus eller komposition) behöver vi ju inte prata så högt om.

En galopptävling i Thailand är 2007, där männen var i klar majoritet.

Precis som med allt annat kommer man in i vissa perioder när det gäller fotograferandet och redigerandet, här hade jag en period då jag lät mina motiv sticka ut genom att göra bakgrunden s/v.

En annan period jag hade: zoom, zoom och mer zoom!

Jag blev förvånad när jag hittade den här bilden, tänk att jag kunde vara så kreativ!

Några av mina höjdpunkter under mina första fotoår, med systemkameran Canon 350D, nuförtiden skjuter jag med en Nikon D90.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Gillar verkligen krukväxten och hela idén! Skönt och retro och bra gjort! Snyggt att du inte förlorat djupet trots att krukan bara har en halv kontur liksom. Naej, den var lyckad värre :)

2010-04-16 @ 15:41:19
URL: http://kvistgubbe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback