Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Midsommarafton

Postat den 2010-06-27 · 0 kommentarer
Midsommaraftonens morgon började för mig redan kl 6, eftersom jag blivit tvingad av föräldrarna att plocka upp dom på Arlanda efter 3v semester i USA (pappa hotade med att gömma bilnyckeln om jag inte var på plats). Efter det åkte vi ut till Muskö och till min gammelmorfars ställe där vi firade en trevlig midsommar med en del av släkten. Kubb och Boule spelades och vi åt en god midsommarmiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback