Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Självporträtt

Postat den 2010-01-21 · 1 kommentarer
Jag har alltid haft problem med det där med ljussättning, det ser alltid konstigt och platt ut, vilket självklart slutar med att jag sitter och redigerar sönder bilderna i efterhand istället. Dom här bilderna vet jag inte riktigt om jag blev nöjd med, dom är helt klart bättre än många andra och med tanke på att jag enbart använt mig av ljuset från ett fönster och ett lakarn till bakgrund, så kan jag väl inte klaga allt för mycket!


Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. tack :D

2010-01-22 @ 12:15:19
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback