Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Lunch på stan

Postat den 2010-01-27 · 2 kommentarer
Mötte upp och lunchade med Antonia idag, vi hamnade i Kungshallen där de serverar årtiondets godaste Calzone. Självklart hann snöovädret komma igång ordentligt när vi hade ätit färdigt och jag blev övertalad att hänga med till Antonias otroligt tråkiga jobb. Jag skulle aldrig klara av att sitta vid en dator vid ett skrivbord och svara på mail hela dagarna.
Det var min dag det. Hur var eran?



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Igååår var en trevlig daag! Hade typ inga lektioner och så gjorde jag en pappersbåt o lyssnade på musik o så fikade vi i flera timmar. Trevligt va!

2010-01-28 @ 19:59:40
URL: http://laurelquist.blogg.se/
Postat av: Antonia

Hörrudu! Jag sitter mycket i telfonsamtal också!



OCH HUR KAN JAG INTE HA FÅTT VETA ATT DU BLOGGAR FÖRRÄN NU!?

2010-02-05 @ 11:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback