Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Fotografering i Gamla Stan

Postat den 2010-01-21 · 1 kommentarer
Tänkte ta och visa två bilder från en plåtning i början av januari med två kompisar, Samuel och Róisín. Det var säkert en av de kallaste dagarna på det nya året, och jag + mina stackars modeller frös fingrarna och tår av oss. Trots det hade i varje fall jag otroligt kul, och en kopp choklad rådde senare bot på isbitarna till lemmar. Det var en de första gångerna jag hade en fotografering lite mer "på riktigt", och jag är riktigt sporrad att fotografera fler porträtt nu!


Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. tack så väldigt! Det är mycket skoj!



fina bilder du! =D

2010-01-21 @ 23:12:14
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback