Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Analogt

Postat den 2010-01-19 · 2 kommentarer
Tog mig i kragen för några veckor sedan och skickade iväg tre gamla rullar jag hade hemma, fotade för 1-3 år sedan. Har fått hem bilderna nu, men det var en hel del skit. Mycket sikta och tryck-bilder. Jag tror jag ska köpa mig några nya rullar och försöka igen, jag har ju utvecklats en hel del inom fotografering sen dess.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Om jag inte missminner mig så hade du väl bilder på typ Maggan däri? Eller var det från ett annat analogt tillfälle?

Om de där två ovan är analoga så är det ju bra! Är 1 bild rättexponerad så är det en bra rulle :D

2010-01-19 @ 21:15:40
URL: http://laurelquist.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Det var inte ens en analys hörrödu :D Bara mina spontana tankar! Får man.. inte.. skriva sådant... ;; ... o:



Men coolt då, jo men det kanske var till en skoluppgift eller ngt..?

2010-01-19 @ 22:07:00
URL: http://laurelquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback