Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

18 Januari

Postat den 2010-01-18 · 0 kommentarer
Det slutade med att jag trillade dit jag med, i bloggträsket. Men jag är mer för bilder än för text, så det här kommer helt enkelt att vara lite av en fotoblogg. En fotoblogg som jag har mest för min skull, för att den kan vara kul och lite som ett komplement till min hemsida just nu, eftersom jag är på G med företag med Lovisa Lagerquist och därför väntat med att ordna till portfolion ordentligt. Den är även till för att sporra mig att fotografera mer, att hitta nya vinklar och kompositioner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback