Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Porträtt

Postat den 2010-02-17 · 0 kommentarer
Plåtade lite porträtt häromdagen som inte bara var på mig! Känns lite kul att faktiskt stå bakom kameran och ha bättre koll på komposition, exponering och ljuset istället för att få chansa lite när man fotar sig själv. Det fina med digitalt är ju att det är Ok att chansa lite, för det är inte överdrivet jobbigt att radera en dålig bild. Värre är det ju med analogt..

gunilla bergman
Ellinor Bergman  Gunilla Bergman
Och jag lyckades komma med på ett hörn iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback