Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Linnea och Magic Girl

Postat den 2010-02-15 · 1 kommentarer
Åkte till stallet igår och plåtade min kusin och hennes superpigga häst Maggie! Vi hade önskat lite roligare väder (nu var det jämngrått och bara allmänt trisst) men det blev en hel del superhärliga bilder iaf. Så nu har jag suttit och redigerat och mailat över en 100 (av ca 300) bilder. Det tog sin lilla tid, men det är alltid så roligt att titta igenom bilder när man har varit iväg och fotat.

Linnea Karlsson Magic Girl

Kommentarer
Postat av: nea

bilderna var jätte jätte fina! :D

kollat igenom alla bilderna, en tacksam nea! :)

2010-02-15 @ 22:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback