Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Blooond

Postat den 2010-02-11 · 1 kommentarer
Sitter här med blekt hår nu. Att bleka ett rödbrunt hår 7 nyanser blir väl sällan bra.. och helt ärligt blev det inte det heller! Men planen är att färga om det i en lite mörkare nyans så att det gul/oranga/rosa försvinner. Jag var så otroligt trött på att behöva färga om mitt rödbruna hår när utväxten började dyka upp. Så jag tänkte försöka få tillbaka min naturliga blonda nyans och försöka hålla mig borta från färgning. Vi får väl se hur det går!


motljus
En till motljusbild.

Kommentarer
Postat av: em!

älskar ljuset!

2010-02-26 @ 16:01:36
URL: http://emmaklemets.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback