Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Almare Stäket

Postat den 2010-02-10 · 0 kommentarer
Det blev en heldag i stallet igår, det var från början tänkt att jag bara skulle ta in Pompe så att hovslagaren kunde sko honom, men det slutade med att jag tog hand om och red två hästar + en fodring. Snacka om att man var slutkörd när man kom hem sen! Jag är inte van vid såhär mycket frisk luft och motion.

Linus


En viss Pompe vill inte stå still på gången.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback