Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Jag har syndat..

Postat den 2010-12-07 · 5 kommentarer
Det finns tillfällen då jag tröttnar på Tilly; det finns liksom en gräns på hur mycket pipande en människa kan klara av utan att bli galen. Idag när jag var ensam hemma tog jag tillfället i akt och knivmördade henne. Hon trilskades lite och vägrade ligga ner men tillslut fick jag henne stilla. Efter både en och två duschar är hon fortfarande rosa i pälsen, men vadå, rosa är väl görsnyggt?

Bilderna var tänkta till en fotouppgift som heter "Ett brott har begåtts" men det blev inte alls som jag tänkt (och jag skyller självklart på Tilly som vägrade spela död i längre än 30 sekunder.. ;-)). Ska fnula på en bättre idé istället.


Kommentarer
Postat av: Pia

sv: Hehe tack :) Häftig idé du hade när du tog bilderna. :P Men kanske lite mera "mordisk" och större kniv? ;)

2010-12-07 @ 21:21:36
URL: http://piasvensson.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Haha vad sött! Hon ser dock väldigt glad ut för att vara död på andra bilden! Gillar tredje!!

2010-12-07 @ 21:56:12
Postat av: Sebastian

sv: Tack! Ja det är nå magiskt med att tatuera sig! :)

2010-12-08 @ 18:47:54
URL: http://zebji.blogg.se/
Postat av: Helena Perminger

Vaaa de här var ju grymma! Gillar iden med vägskylten också!

2010-12-09 @ 16:15:44
URL: http://sadwelivesadwedie.blogg
Postat av: nea

viiisst är jag snääll :D gillade dehär bilderna, vilken fantasi du har .. :)



det tycker jag, sista dagen i skolan imorgon (wihoo) men på lovet låter bra! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback