Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Stockholm Ink Bash

Postat den 2010-08-29 · 2 kommentarer
I fredags var jag, far och min kära bror på Ink Bash, tatueringsmässan. Men den var en stor jävla besvikelse med porriga underkläder, en väldigt smaklös eldshow och massa människor som alla är så unika - precis som alla andra. Vi tre kände att vi inte riktigt passade in, eller för att uttrycka det som pappa: Som att kasta in en Kurd i Djursholm.


Trots att mässan var en besvikelse fick man iaf se en hel del intressanta och rätt fula tatueringar, samt en hel drös med helcoola mönster och bilder.

Kommentarer
Postat av: C U A D R O - linnéas lilla blogg.

SV: Så lite så (:

- Man får ta och tacka så mkt :D

2010-08-29 @ 21:28:11
URL: http://cuadro.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Bilden med elden var riktigt snygg! haha ja att vara tatuerad är inte så himla unikt längre..

2010-08-31 @ 14:47:29
URL: http://lolamay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback