Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Skansen

Postat den 2010-08-02 · 0 kommentarer
Morfar och jag, vi har en liten tradition. Varje år besöker vi Skansen. Vi äter lunch, kollar på djuren och äter kringlor. Varje år kommer jag hem med liknande bilder från förra året: den traditionella stubbilden, dalahästarna, mjölkpallen och de gamla gårdarna. Allt är sig likt, förutom människorna på bilderna som lyckas bli äldre för varje år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback