Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Öland

Postat den 2010-08-11 · 2 kommentarer
Spenderade flera dagar på Öland med familjen för att hälsa på lite släkt. Hade helt klart önskat mig mer sol och mindre blåst, men trevligt som tusan var det! Jag lyckades bli övertalad att ta ett dopp i 15 grader varmt (kallt!) vatten och smakade min första kroppkaka (aldrig mer).


Kommentarer
Postat av: Patrik

öland är underbart :D

vart på öland var ni? =)

2010-08-12 @ 13:16:11
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: Patrik

sv; japp, jag vet vart det är!! :D

haha vi har stuga på öland så har varit där varje år sen jag var liten (A)

fast i år kunde jag inte åka dit dessvärre :/

2010-08-15 @ 01:28:59
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback