Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Inte alltid som man tänkt sig

Postat den 2010-08-30 · 0 kommentarer
Jag hatar när man kan få till bilder så jäkla bra en dag, och nästa gång man ska plåta går det käpprätt åt helvete (Läs: Det blev kanske inte riktigt som man tänkt sig). Bilderna jag tog härom dagen på mig själv blev jag faktiskt rätt nöjd med, ljuset låg bra och bakgrunden (som bestod av ett vitt lakarn) hängde perfekt. Nu när jag hade fått i uppdrag att plåta pappa och hans kollega Kjelle till deras företagshemsida ville det inte riktigt stämma för mig, blixten gav konstiga reflektioner, bakgrunden ramlade ner (alternativt täckte inte hela bilden) och jag hade bara noll inspiration, jag blev helt enkelt inte nöjd alls. Men jag har faktiskt lärt mig i efterhand att tycka om bilder lite, det blev inte som jag tänkt mig, men det blev inte illa.

Det här är min testmodell, min coola bror!


Herrarna bakom Signia Vvs & Drift:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback