Ellinor Bergman

Tjugoåring. Fotograf. Äventyrare.
Driver ett eget fotoföretag och jobbar deltid i butik samtidigt som jag drömmer mig bort till fjärran länder och funderar på vad jag vill göra här i livet. Här på bloggen delar jag med mig av vardagsbetraktelser och bilder från mina plåtningar.

Länktips
laurel & quist · Ben Trovato · Leo Green · Alicia Swedenborg · Annika Svenmarck · Elin Ivemo ·

Grillning

Postat den 2010-04-25 · 0 kommentarer
Dom där första grillningarna känns så mycket sommar, det gör att man, om möjligt, längtar ännu mer till senare varma sommarkvällar och grillningar på stranden! Jag har förmånen att vara född i en familj som överlag gillar att laga mat och pyssla, det betyder att jag får nybakat bröd och goda grillade färsbiffar utan att så mycket som lyfta på ett finger, förutom dukningen. Men jag kan åtminstone ta åt mig äran för potatisen som, om jag får säga det själv - och det tänker jag för det är min blogg - blev riktigt, riktigt god. Finns det något godare än råstekt potatis?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback